Вже 40 років гідропарк «Сопільче» захоплює відвідувачів своєю красою, дарує їм затишок, гарний настрій і здоров’я… Він є особливою окрасою ...
21 Листопада, 2024
Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі наукової конференції «Примадонна оперної сцени» (до 150-річчя від дня народження Соломії Крушельницької), яка відбудеться 21 вересня 2022 року о 10:00 год. у Тернопільському обласному краєзнавчому музеї.
Передбачається обговорення наступних тем:
Умови участі:
Для участі в науковій конференції просимо надіслати заявку до 13.09.2022 та текст доповіді (виступу, повідомлення) до 30.09.2022 року (включно) на електронну адресу museum.tokm.te@ukr.net
Офіційна мова наукової конференції – українська.
Участь у роботі конференції безкоштовна.
Матеріали доповідей будуть розміщені на сайті Тернопільського обласного краєзнавчого музею у вигляді збірника у форматі PDF. Також планується друковане видання у паперовій формі.
Доповідачам буде розіслано електронний збірник матеріалів наукової конференції, програму та сертифікат учасника (у форматі PDF) на зазначену в заявці електронну адресу.
Адреса оргкомітету:
46008, Тернопіль, Площа Героїв Євромайдану, 3
Тернопільський обласний краєзнавчий музей
е-mail: museum.tokm.te@ukr.net
З питань оформлення та подання матеріалів звертатися:
Гаврилюк Олег Миколайович – завідувач відділу стародавньої історії Тернопільського обласного краєзнавчого музею – 097 384 3704.
Кульчицька Оксана Володимирівна – завідувачка художньо-рекламного відділу Тернопільського обласного краєзнавчого музею – 097 943 5598.
Для участі у конференції необхідно заповнити гугл-форму заявку за посиланням:
Детальніше читайте у інформаційному листі:
Інформаційний лист. Соломія Крушельницька
Наступний запис
Вже 40 років гідропарк «Сопільче» захоплює відвідувачів своєю красою, дарує їм затишок, гарний настрій і здоров’я… Він є особливою окрасою ...
Курбасівські читання науково-краєзнавчих одкровень відбулися 27 лютого 2024 року в Тернопільському обласному краєзнавчому музеї як спільний культурний ...
Пастельне зображення захоплює декоративізмом народного «примітивного» малярства, осмисленого сьогоденням…